pl

Strategia zarządzania usługami IT

Autorski warsztat tworzenia strategii usług IT opracowany przez OMEC.

Warsztat to alternatywa lub uzupełnienie certyfikowanych i akredytowanych szkoleń z zakresu zarządzania usługami IT. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest podstawowym celem uczestnictwa w szkoleniach i kursach.

Przeznaczony dla tych, którzy potrzebują praktycznego podejścia do tematu tworzenia i zarządzania strategią usług IT oraz zarządzania portfelem usług.

Celem warsztatu jest umożliwienie uczestnikom zapoznania się z praktycznym podejściem związanym z analizą potrzeb biznesowych, tworzeniem i zarządzaniem strategią usług IT oraz z zarządzaniem portfelem usług.

Masz pytania?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dział Handlowy

Dział Handlowy

(+48) 801 55 66 32

szkolenia@omec.pl

Dla kogo?

  • wszystkich osób zainteresowanych zgłębieniem praktycznej wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie tworzenie strategii IT, analizy potrzeb biznesowych oraz zarządzanie portfelem usług IT.
Cena

od 2000 zł netto

Czas trwania

2 dni

Język

PL

Terminy
Szczegóły szkolenia
Egzamin i certyfikacja

Warsztat pozwoli uczestnikom zapoznać się z praktykami dotyczącymi m.in.: analizy zasad, technik i relacji przy tworzeniu skutecznych strategii usług;
określania obszaru, zakresu i celów wybranych procesów Strategii Usług; oceny i wykorzystania roli nadzoru IT (IT Governance) przy ustanawianiu strategii; określenia możliwości stosowania IT; znaczenie Strategii usług (Service Strategy) w ogólnym kontekście zarządzania usługami; określania Krytycznych Czynników Sukcesu (Critical Success Factors) dotyczących Strategii usług.

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

  • Wprowadzenie do Strategii usług (Service Strategy)
  • Zasady Strategii Usług
  • Definiowanie Usług i Przestrzeni Rynkowej (Market Spaces)
  • Prowadzenie strategicznych ocen oddziaływania
  • Zarządzanie portfelem usług (Service Portfolio Management)
  • Zarządzanie popytem (Managing Demand)
  • Strategia Usług w aspekcie cyklu życia usługi
  • Krytyczne Czynniki Sukcesu (CSFs) oraz ryzyka

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:

  • zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • przyjazną atmosferę nauki oraz wymiany doświadczeń
  • dyplom uczestnictwa

Strategia zarządzania usługami IT

17-06-2024, Zdalne/Remote

Polski
dni: 2

od 2000 zł

KUP